Química 08-09
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

+21
Liliana Sanz Alvarez
Alicia Rodriguez
Beatriz Vidal
Ethel
Iris Ruiz Perna
xävier föntanet
Cristina de Salas
Albert Corominas Tarruell
Enrique Baron
Carles Hurtado
Marc Morató
Àlex Gonzalez
David Bardasco
Bernat Duran
Helena Franquet
Raül Guillamón
Laura Paredes
Maria Martínez -Bcn-
Xavi Ariñez
Miriam
Belén Benito Martinez
25 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Belén Benito Martinez Mar Oct 28, 2008 12:48 am

A veure tema cambrers k es va esta parlan a la ultima reunio: ens costa 1645 euros(25 cambrers) mes 1 cap de barra k costa 60 euros. la pregunta es VOLEU K FEM TOTA LA COMISSIO DE CAMBRERS O CONTRACTEM AKT SERVEI?a mi personalment no m'importaria feru xq som 64 i tampoc estariem massa estona cada 1. el benefici net k es va treure l'any passat va se de 5500euros aprox(sense reparir amb els enginyers, cosa k akt any no em de fer xq no an montat comissio) i si sumem l'estalvi dels cambrers serien mes de 7000 euros!!k en penseu?????si usplau digueu algu xq dimecres em de truk am tot decidit!!1peto!
Belén Benito Martinez
Belén Benito Martinez

Cantidad de envíos : 34
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Miriam Mar Oct 28, 2008 1:02 am

Jo no faria nosaltres de cambrers ja que tots (o casi)anirem passadillos i a mes allo que es va dir de que si ve un amic i posem una copa i tot aixo... i entre nosaltres mateixos...
Miriam
Miriam

Cantidad de envíos : 145
Edad : 39
Fecha de inscripción : 05/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Belén Benito Martinez Mar Oct 28, 2008 1:09 am

a veure yo pensu k si estic ayi currant mitja ora o el ratu k sigui es x treure uns beneficis x la comissio no al contrari !!seria molt estupid sino n?nose axo es la voluntat de cadascu. yo no tinc cap problema en di k no x mol contenta k vagi xo nose...el k digui la majoria!
Belén Benito Martinez
Belén Benito Martinez

Cantidad de envíos : 34
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Xavi Ariñez Mar Oct 28, 2008 1:13 am

home, estem parlant d'una diferència de 1500 € que és una cosa molt considerable... ens ho hauriem de pensar bé.
Xavi Ariñez
Xavi Ariñez

Cantidad de envíos : 125
Edad : 36
Localización : La Sagrera (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Belén Benito Martinez Mar Oct 28, 2008 1:13 am

estic dacord am tu xavi!!a mes mitja horeta de sacrifici x 1500 euros!!ya veus!a mes jo mu pasaria d pm servin copes!!=P
Belén Benito Martinez
Belén Benito Martinez

Cantidad de envíos : 34
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Mar Oct 28, 2008 1:16 am

Si.. es mucho dinero.. pero segun como vaya la gente... cuantas personas van a estar?? cuanto rato va a estar cada uno?? La gente estará alli cuando le toque? o a más de uno le tocará estar 3 horas...

Q poco a poco nos conocemos todos...
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Belén Benito Martinez Mar Oct 28, 2008 1:21 am

a ver el año pasado pusieron a 25 camareros y nosotros somos 64!!entiendo k sino confiamos los unos en los otros mejor dejarlo en otras manos...
VENGA ASI ASI NECESITAMOS OPINIONES!RECURDO K MIERCOLES HEMOS DE CONFIRMARLO TODO!
Belén Benito Martinez
Belén Benito Martinez

Cantidad de envíos : 34
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Laura Paredes Mar Oct 28, 2008 1:28 am

mmmm a ver, por una parte no mola servir nosotros pq no podremos beber o no mucho para no empezar a repartir copas por ay...
pero por otro lado es muuuucho dinero y ademas es lo que dice belen, yo estuve sirviendo copas en las butis i me encanto Smile asi q a mi no me importa servir en quimifarra, aunque claro, eso ace q no disfrutemos tanto o como siempre. Smile
Laura Paredes
Laura Paredes

Cantidad de envíos : 147
Edad : 36
Fecha de inscripción : 09/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Raül Guillamón Mar Oct 28, 2008 1:37 am

El que faci de cambrer a les 12 de la nit de puta mare. Pro el que li toqui a les 4 o 5 no s'hi veura de cap ull(tots sabem com va la gent a la quimifarra). A aixo falta afegir el que diu Maria... Es complirien els torns??
A mes la quimifarra es per pasarnnos-ho de puta mare i si as d'estar pendent de l'hora que et toka entrar (si es que et preocupa fer la teva feina) i de estar en condicions per poder fer-ho ja no t'ho acabes de pasar iwal de be.
Raül Guillamón
Raül Guillamón

Cantidad de envíos : 73
Edad : 37
Localización : Nou Barris
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Helena Franquet Mar Oct 28, 2008 1:41 am

Digueu-me conservadora, però jo no intentaria fer xanxullos.
Si que és més pasta si treballem nosaltres però....tothom vindrà a la quimifarra? Tothom estarà disposat a treballar? Els que els toqui els primers torns vale, però la resta és una putada....
Si s'ha de fer es fa, però jo ho contractaria i ens estalviem mals de cap, i mals rollos en cas de que la gent no compleixi.

^^
Helena Franquet
Helena Franquet

Cantidad de envíos : 100
Edad : 37
Localización : 私の部屋
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Bernat Duran Mar Oct 28, 2008 1:44 am

Jo em comprometo a estarme a la barra tota la nit i no regalar ni una copa^^

Ho dic en serio... he treballat en un bar força temps i no em fa res kedar-m'hi tota la nit^^
Bernat Duran
Bernat Duran

Cantidad de envíos : 145
Edad : 37
Localización : Argentona
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.ebris.org

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Laura Paredes Mar Oct 28, 2008 1:47 am

valep molt be bernat! pero amb un de sol no fem Razz jo ho sento molt, en qualsevol altre festa faria com tu, pero quimifarra es quimifarra i si que em comprometeria a estar a la barra unes hores pero tota la nit....
Laura Paredes
Laura Paredes

Cantidad de envíos : 147
Edad : 36
Fecha de inscripción : 09/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por David Bardasco Mar Oct 28, 2008 1:58 am

Em direu egoïsta, però jo no faig de cambrer.....

Els amics ja ho saben, dins de l'illa no sabré ni com em dic. A sobre vols que fiqui cubates?

Si els altres voleu fer de cambreras això ja és cosa vostra.....
David Bardasco
David Bardasco

Cantidad de envíos : 150
Edad : 37
Localización : Les Corts (o Sants en su defecto)
Fecha de inscripción : 11/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Àlex Gonzalez Mar Oct 28, 2008 2:01 am

Jo penso iwal, crec que en un principi si kes respectaran els torns però que a mesura que avançi la nit tot s'anirà descontrolant; la gent anirà passada de voltes i a més ha d'haver algú encarregat de que es compleixin els torns ja que x molt que es penji les hores que ha de fer cadascú ningú n'estarà pendent de si ha de servir copes (a més a més de que la majoria no en tindrà ganes), o sento ficar tants desavantages xo sq a més si algú se n'oblida o desapareix i ens hem de posar a buscar-lo x la quimifarra...buff no se, si no el trobem que ens tocaria improvisar llavors i fer ke la gent dobles els torns? És massa complicat pensar ara com ens ho montariem doncs imagineu si hagessim d'arreglar els problemes ke ens anessin sortint amb 8 copes de més. Clar que x un altre banda són 1500 euros ke ens estalviem, encara i així jo voto ke NO a fer nosaltres de cambrers, i penso ke si volem treure millors beneficis amb comparació als de l'any passat el que hem de fer és buscar x un altra banda. Que la quimifarra és x divertir-nos ke ens ho mereixem no?

Àlex Gonzalez

Cantidad de envíos : 80
Edad : 37
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Marc Morató Mar Oct 28, 2008 2:05 am

jo faria nosaltres d cambrers!!!

crec q dins la barra ens ho podem passar igual d be ballant i tal tmb xDDD
Suposo q starem estressadisims, pro si tens colegues a la barra am tu segu q es un festival
I x no regalar, ja ens vigilem uns als altres!
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Carles Hurtado Mar Oct 28, 2008 2:07 am

Jo sudaria... A les 2 ja no estaré per servir un cubata xDDDDDDDDDDD

Carles Hurtado

Cantidad de envíos : 49
Edad : 36
Localización : R. I. Baix Guinardó
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Mar Oct 28, 2008 2:12 am

Y no se puede buscar una alternativa q nos salga mas barata, sin q nosotrs hagams de camareros? o es obligatorio contratar a los camareros q el dice?
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Bernat Duran Mar Oct 28, 2008 2:22 am

Pk no fem una cosa... que la gent que vulgui fer de cambrers ho digui... i si som prous abans de dijous pos ho fem nosaltres...
i sino pos els contractem...
i ja esta...
Bernat Duran
Bernat Duran

Cantidad de envíos : 145
Edad : 37
Localización : Argentona
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.ebris.org

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Àlex Gonzalez Mar Oct 28, 2008 2:25 am

Però aviam ke en la barra es serveixen copes, no és balla, a més a més jo hem nego a confiar diners a gent ke no s'ho ha de pendre d'una manera seriosa. Jo ke voleu ke us digui xo no penso ke el fet de treure't de la zona de discoteca x anar a servir copes sigui divertit, es q de fet a mi personalment hem trenca la nit; entres a la quimifarra, et poses a ballar, a beure, a parlar, etc Arriben les 3 de la matinada i resulta que ara ve 1 hora en la ke has de parar de beure, de ballar i a fi de comptes de pasartu bé x anarten a servir copes, a mi hem fastidiaria molt, despres arriben les 4 surts de la barra i penses; "se m'ha pasat el morat, me'n vaig cap a casa?"
A més a més d'això estan els problems d'organització ke e exposat abans. I tornu a repetir, si hi ha gent que pensa kel fet d'anar darrera la barra és continuar la mateixa festa en un altre lloc, doncs ke voleu ke us digui jo no li confio els diners a aquella persona.

Àlex Gonzalez

Cantidad de envíos : 80
Edad : 37
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Àlex Gonzalez Mar Oct 28, 2008 2:29 am

La opció de la Maria hem sembla la mes correcte, el que passa es ke no hi ha temps x mirar altres ofertes ja ke s'ha de dir alguna cosa aquest dimecres (o això m'ha semblat entendre no?).

Àlex Gonzalez

Cantidad de envíos : 80
Edad : 37
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Enrique Baron Mar Oct 28, 2008 3:18 am

Es una buena pasta que nos ahorramos, cierto... pero yo almenos no confio en mi mismo a las 4 de la mañana para servir copas. No sé, la verdad es que es un 20% aprox que aumentamos en las ganancias, pero no veo a la gente dispuesta. Yo soy una persona débil, y acabaría regalando cubatas si estoy tarde... a las 12-1 aún podría, aunque seguramente a esas horas ya iría bastante "bien" xD.

Estoy con Bernat, si hay suficiente gente dispuesta, adelante, y sino, a pasar por el aro... Se podría contar cada hora como 3 normales (para mi almenos lo valdrían) en cuanto a turnos, a ver si así se apunta alguien xDD.

La verdad es que lo siento, porque es BASTANTE PASTA.
Enrique Baron
Enrique Baron

Cantidad de envíos : 199
Edad : 37
Fecha de inscripción : 08/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Xavi Ariñez Mar Oct 28, 2008 11:50 am

Això que has dit em sembla molt bona idea Kike, provem a veure si hi ha prou gent disposada a fer de cambrers, i els seus torns es podrien comptar com 3 o 4 (això seria qüestió de parlar-ho). En el cas que els voluntaris no siguin suficients ho deixem còrrer i ja està.
Xavi Ariñez
Xavi Ariñez

Cantidad de envíos : 125
Edad : 36
Localización : La Sagrera (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Albert Corominas Tarruell Mar Oct 28, 2008 2:22 pm

Per mi ens posem nosaltres a sevir, que només és una hora d'estar per servir; i si veus que ve un amic dons t'amagues i que li serveixi una persona que no el coneix de res així segur que aquest no el convidarà. A més, penseu que ve molta gent que no és de la facultat i que no coneixem, per tant no us penseu que serà entrar allà i començar a convidar.
Resumint, que crec que ens ho podem permetre, una hora d'esforç (tampoc gaire) per guanyar 1600 euros, cony, que estem a vegades una hora posant crosants i només guanyem 10 o 15 euros nets!

Albert Corominas Tarruell

Cantidad de envíos : 33
Edad : 37
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Cristina de Salas Mar Oct 28, 2008 4:02 pm

A verrrr..

La copas no se comprarian directamente en la barra, se comprariane n un puesto de tickets y luego irias a la barra, por tanto en la barra no se ve el dinero!
El problema de que nosotros sirvamos es:
-invitamos---la gente compra menos consumiciones
-si invitamos el tio de la quimifarra vera que se han vendido 4 tickets y se han gastado 80 botellas de alcohol....podria haber algun problemilla...es comprometerse a no invitar para evitar malos rollos con el tio
-no invitar implica no beber o beber poco..cosa que creo poco factible!! Wink
-O todos o ninguno:Yo si nos hemos de juder un ratiillo ok, pèro estarme sacrificando para ganar más pasta si hay gente que dice ya de buenas a primeras que no estara me da rabia...que lugeo el dinero se repartira para todos... y es bastante sacrificio!
- el año pasao eran 25 camareros, se pueden contratar 10 y hacer turnos más cortos de los otros 15 que falten
-habra malos rollos seguro...se sabe por adelantado!!!

nu se... que se puede hacer porque realmete se ahorra mucha pasta..pero entonces a lo tres mosqueteros, todos para una y una para todos (jajaj.. suena un poco mal no¿?¿jj)..vamos..que se ha de hacer ente todos!!

yo haria una votacion... y lo que salga ganando se apechuga, te guste o no...
Cristina de Salas
Cristina de Salas

Cantidad de envíos : 68
Edad : 37
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por xävier föntanet Mar Oct 28, 2008 5:29 pm

Jo Faria un BOTELLON DE CASTIGO: Putejar al tio del disjokey i les mandangues aquestes organitzant una trama de subministrament d'alcohol barato per les rodalies, en Paris, com és tant sacrificat per la comissió portaria El COXE-NEVERA, en Raül portaria la contavilitat i el resto niriem repartint Flyers on hi hagues un dibuixet en plan "el mapa del tresopr" pk tothom que anés a pixar pogues aventurar-se a trovar la destil·leria de La Comi.
que més pot semanar la penya?! puteges al tio aquest i de passada revius el sentiment Scout... per tant també proposo fer un "cant a la bandera" abans i després de montar la paradeta, però no unabandera qualsevol, sinó una bandera catalana per tal de crear devat a la cua mentre esperes que et donguin una cervesa barata o un cubata igual de dolent que el que et donen allà dins.

el flyers/mapa del tresor els farà el guanyador del concurs de diseny de samarreta, així li projectem una sortida al mon laboral paral·lela a la de químic/ä.

xävier föntanet

Cantidad de envíos : 55
Edad : 36
Localización : Infërn
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA Empty Re: NEGOCIACIO PRESUPOST QUIMIFARRA

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.