Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
+4
Jacob
Bernat Duran
Jordi González
Àlex Gonzalez
8 participantes
Página 1 de 1.
Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Aquí us paso l'acte del que s'ha dit avui:
1)Assistència:
-Persones de la comissió: 62
-Persones que han comparescut: 49
-Persones no presents amb causa justificada (treball): 5
-Persones no presents sense causa justificada: 8
2)Subcomissions:
- S'ha decidit que al ser tanta gent els grups que en principi estaven tancats es tornen a obrir, de manera que el nombre de persones màxim que estaven previstes per cada comissió en un principi, es modifica de la següent manera:
·Subcomissió de Botifarrades: 15p
·Subcomissió de Discoteques: 6p
·Subcomissió de Coordinació: 6p
·Subcomissió de Berenars: 10p
·Subcomissió de Merchandising: 19p
·Subcomissió de Cartells: 6p
·Subcomissió de tornejos: en principi queda tancada.
El nombre màxim de persones no es pot rebassar
- S'ha d'obrir una comissió de festes de dia.
- Els integrants de la comissió s'han d'apuntar obligatòriament a una subcomissió abans de dijous, passat el termini d'inscripció la persona que no en formi part de cap serà expulsada de la comissió.
3) Horaris
No s'ha decidit res pel que fa els horaris. Preferim esperar a que les subcomissions estiguin tancades.
4) Orla
- De l'orla s'encarrega la subcomissió de coordinació.
- S'ha decidit que fem una orla on tinguem una foto amb birreta, en un principi el preu de cada persona era de 29 euros (orla sense birreta), al afegir aquesta foto ens surt a 4 euros més cadascú.
- El dia escollit és dimarts i dijous, 4 i 6 de novembre, de 12-16 h la gent podra passar quan vulgui fer-se la foto en aquest interval d'hores durant aquests dos dies. Si algú no pot anar per qualsevol motiu, pot fotografiar-se en l'empresa on les fan.
- S'ha de portar camisa/blusa blanca, ells ens donaran els altres complements que necessitem.
- Important! Les fotos es pagaran en efectiu a mà. No faran foto a la gent que no porti diners.
- La votació dels professors que surten a l'orla és farà pel foro.
5) Botifarrada del dia 24 d'octubre.
- Es farà botifarrada + discoteca.
- En la botifarrada es farà un sorteig (encara no se sap el que)
- La gent proposa que a més de vendre cervesa es vengui sangría.
- S'enviaran mails a la gent de 1er any per informar-los.
- El lloc de la discoteca ho decidirà la subcomissió de discoteques (confiem en el seu criteri)
6) Quimifarra
- El dia de la quimifarra encara no està decidit ja que no depén de nosaltres. Abans s'ha de parlar amb la persona que porta el pavelló.
- Encara que no depengui de nosaltres s'han fet unes votacions preliminars a favor o en contra de fer-la el dia 14. Han sortit 15 vots a favor per 12 en contra, la resta NSNC.
- Cambrers: un no rotund de fer-ho nosaltres.
- S'ha parlat de canviar el lloc, en comptes de fer-ho a l'illa diagonal fer-ho a l'Espacio Movistar.
- La subcomissió de discoteques s'encarregarà de informar-se d'un presupost abans de divendres (per l'Espacio movistar).
- Els presuposts es ficaran al foro.
7) Loteria
- El logo i el num del sorteig estan decidits.
- En un principi, si pensem invertir 7500 euros en les butlletes tindriem un benefici de 1500 euros (comprem les butlletes a 2 euros i les venem per 2'50), una inversió de 7500 euros surt a 60 butlletes per cap que cal vendre.
- Si no es venen totes les butlletes; l'administració posa data límit per retornar-les.
- Beneficis: si toca alguna cosa, pot ser que la gent no vingui a recollir-ho.
-L'administració de la caixa no s'encarrega de repartir els diners, aquest fet juga a favor nostre ja que podem decidir els dies en què s'ha de passar a recollir els premis i si no es pasa en aquest periode no estem obligats a entregar res.
- Hi ha un problema de frau fiscal (no se quin és ho sento, si en Bernat ens ho pot aclarir...).
Samarretes i d'altres
- S'han trobat tres empreses interessants on fer propostes.
-S'ha trobat una empresa que estampa roba interior.
9) Berenars
- Es comença aquesta setmana.
-S'ha de parlar amb el vicedegà o amb la cap d'estudis
- Torns d'assistència; es penjaran diversos torns i la gent s'apuntara voluntàriament al que millor li vagi.
10) Altres temes
- Cada subcomissió es faran reunions pròpies.
- Enginyers: no fan res, els fem fora. Els Beneficis de la quimifarra seran tots per nosaltres.
- Calendari sensual: mirarem presupostos.
P.D S'ha parlat amb la cap d'estudis per si se'ns podria facilitar algun lloc on no molestar a ningú quan volguem fer les reunions, ens ha dit que no hi ha cap problema però, encara i així, la PRÒXIMA REUNIÓ SERA EL DIA 20 D'OCTUBRE EN L'AULA D'ESTUDIS A LA 13:00.
Buff quina parrafada. Si m'he deixat alguna cosa comenteu-ho espero que no però no se... Una abraçada per tots!!
1)Assistència:
-Persones de la comissió: 62
-Persones que han comparescut: 49
-Persones no presents amb causa justificada (treball): 5
-Persones no presents sense causa justificada: 8
2)Subcomissions:
- S'ha decidit que al ser tanta gent els grups que en principi estaven tancats es tornen a obrir, de manera que el nombre de persones màxim que estaven previstes per cada comissió en un principi, es modifica de la següent manera:
·Subcomissió de Botifarrades: 15p
·Subcomissió de Discoteques: 6p
·Subcomissió de Coordinació: 6p
·Subcomissió de Berenars: 10p
·Subcomissió de Merchandising: 19p
·Subcomissió de Cartells: 6p
·Subcomissió de tornejos: en principi queda tancada.
El nombre màxim de persones no es pot rebassar
- S'ha d'obrir una comissió de festes de dia.
- Els integrants de la comissió s'han d'apuntar obligatòriament a una subcomissió abans de dijous, passat el termini d'inscripció la persona que no en formi part de cap serà expulsada de la comissió.
3) Horaris
No s'ha decidit res pel que fa els horaris. Preferim esperar a que les subcomissions estiguin tancades.
4) Orla
- De l'orla s'encarrega la subcomissió de coordinació.
- S'ha decidit que fem una orla on tinguem una foto amb birreta, en un principi el preu de cada persona era de 29 euros (orla sense birreta), al afegir aquesta foto ens surt a 4 euros més cadascú.
- El dia escollit és dimarts i dijous, 4 i 6 de novembre, de 12-16 h la gent podra passar quan vulgui fer-se la foto en aquest interval d'hores durant aquests dos dies. Si algú no pot anar per qualsevol motiu, pot fotografiar-se en l'empresa on les fan.
- S'ha de portar camisa/blusa blanca, ells ens donaran els altres complements que necessitem.
- Important! Les fotos es pagaran en efectiu a mà. No faran foto a la gent que no porti diners.
- La votació dels professors que surten a l'orla és farà pel foro.
5) Botifarrada del dia 24 d'octubre.
- Es farà botifarrada + discoteca.
- En la botifarrada es farà un sorteig (encara no se sap el que)
- La gent proposa que a més de vendre cervesa es vengui sangría.
- S'enviaran mails a la gent de 1er any per informar-los.
- El lloc de la discoteca ho decidirà la subcomissió de discoteques (confiem en el seu criteri)
6) Quimifarra
- El dia de la quimifarra encara no està decidit ja que no depén de nosaltres. Abans s'ha de parlar amb la persona que porta el pavelló.
- Encara que no depengui de nosaltres s'han fet unes votacions preliminars a favor o en contra de fer-la el dia 14. Han sortit 15 vots a favor per 12 en contra, la resta NSNC.
- Cambrers: un no rotund de fer-ho nosaltres.
- S'ha parlat de canviar el lloc, en comptes de fer-ho a l'illa diagonal fer-ho a l'Espacio Movistar.
- La subcomissió de discoteques s'encarregarà de informar-se d'un presupost abans de divendres (per l'Espacio movistar).
- Els presuposts es ficaran al foro.
7) Loteria
- El logo i el num del sorteig estan decidits.
- En un principi, si pensem invertir 7500 euros en les butlletes tindriem un benefici de 1500 euros (comprem les butlletes a 2 euros i les venem per 2'50), una inversió de 7500 euros surt a 60 butlletes per cap que cal vendre.
- Si no es venen totes les butlletes; l'administració posa data límit per retornar-les.
- Beneficis: si toca alguna cosa, pot ser que la gent no vingui a recollir-ho.
-L'administració de la caixa no s'encarrega de repartir els diners, aquest fet juga a favor nostre ja que podem decidir els dies en què s'ha de passar a recollir els premis i si no es pasa en aquest periode no estem obligats a entregar res.
- Hi ha un problema de frau fiscal (no se quin és ho sento, si en Bernat ens ho pot aclarir...).
Samarretes i d'altres
- S'han trobat tres empreses interessants on fer propostes.
-S'ha trobat una empresa que estampa roba interior.
9) Berenars
- Es comença aquesta setmana.
-S'ha de parlar amb el vicedegà o amb la cap d'estudis
- Torns d'assistència; es penjaran diversos torns i la gent s'apuntara voluntàriament al que millor li vagi.
10) Altres temes
- Cada subcomissió es faran reunions pròpies.
- Enginyers: no fan res, els fem fora. Els Beneficis de la quimifarra seran tots per nosaltres.
- Calendari sensual: mirarem presupostos.
P.D S'ha parlat amb la cap d'estudis per si se'ns podria facilitar algun lloc on no molestar a ningú quan volguem fer les reunions, ens ha dit que no hi ha cap problema però, encara i així, la PRÒXIMA REUNIÓ SERA EL DIA 20 D'OCTUBRE EN L'AULA D'ESTUDIS A LA 13:00.
Buff quina parrafada. Si m'he deixat alguna cosa comenteu-ho espero que no però no se... Una abraçada per tots!!
Àlex Gonzalez- Cantidad de envíos : 80
Edad : 38
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Faig uns petites correccions d'ultima hora sobre les subcomissions.
berenars 11
sicoteques 10
butis 16
coordinacio 5
cartells 6
merchandising 14
TOTAL 62
en principi no hi ha una subcomission per la festa de dia ja que no faria res fins que fos aquesta festa, mes endavant se n'ocuparan butis i discoteques que son prou gent.
La distribució definitiva de les persones s'ha penjat al portal del forum.
berenars 11
sicoteques 10
butis 16
coordinacio 5
cartells 6
merchandising 14
TOTAL 62
en principi no hi ha una subcomission per la festa de dia ja que no faria res fins que fos aquesta festa, mes endavant se n'ocuparan butis i discoteques que son prou gent.
La distribució definitiva de les persones s'ha penjat al portal del forum.
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
El que deia del frau fiscal no cal que patiu si ningu perd cap telonari de loteria.
Ien cas de que algu en perdes un, ens tocaria comprar el numero que correspon a aquell telonari tot i que no en traguem res.
SiNo tinguesim el numero corresponent, podria passar que a algú li toquessin uns diners que nosaltres no tenim. Aquí és on realment hi hauria el problema. Però estic convençut de que això no passarà perque som tots molt responsables i tractarem els talonaris amb molta cura oi???^^
Ien cas de que algu en perdes un, ens tocaria comprar el numero que correspon a aquell telonari tot i que no en traguem res.
SiNo tinguesim el numero corresponent, podria passar que a algú li toquessin uns diners que nosaltres no tenim. Aquí és on realment hi hauria el problema. Però estic convençut de que això no passarà perque som tots molt responsables i tractarem els talonaris amb molta cura oi???^^
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Un consejillo que nosotros no tuvimos en cuenta sobre esto de los talonarios.
El problema es que si toca te puede venir cualquiera con fotocopias, etc...
Por lo que aconsejaban tamponarlos todos (os creais un tampon o como sea) y los firmais con boli por detras (mayor seguridad) aunque si toca fuerte ya podeis hacer lo que sea que los enterados ya se encargaran de falsificarlos bien. Si toca también es conveniente de ir hacer una lista con todos los numeros y al venir a cobrarlos, marcar en la lista COBRADO, si te viene uno a cobrar uno cobrado se avisa a los Mossos y ya se encargan ellos. Nada mas.
El problema es que si toca te puede venir cualquiera con fotocopias, etc...
Por lo que aconsejaban tamponarlos todos (os creais un tampon o como sea) y los firmais con boli por detras (mayor seguridad) aunque si toca fuerte ya podeis hacer lo que sea que los enterados ya se encargaran de falsificarlos bien. Si toca también es conveniente de ir hacer una lista con todos los numeros y al venir a cobrarlos, marcar en la lista COBRADO, si te viene uno a cobrar uno cobrado se avisa a los Mossos y ya se encargan ellos. Nada mas.
Jacob- Cantidad de envíos : 24
Edad : 74
Fecha de inscripción : 10/10/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
ok, gracies per la aclararir-nos-ho!
Àlex Gonzalez- Cantidad de envíos : 80
Edad : 38
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Merci pel consell, ho tindrem en compte. Tot i que em caldrà ajuda perquè s'hauran de marcar 4800 butlletes.XD
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Nos correspondran aproximadamente 78 por persona, tampoco son tantos
XDD
XDD
Beatriz Vidal- Cantidad de envíos : 73
Edad : 37
Fecha de inscripción : 07/10/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Bueno cuenta ke igual tampoco seremos 62 el viernes. Kizas seran unas pocas mas ke da igual, ahora si se van 20 pues entonces si ke tendremos un problema. xDD
Àlex Gonzalez- Cantidad de envíos : 80
Edad : 38
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
Una cosa respecto a echar a los que no se apunten a nada: hay que avisarles! Al estar el jueves cerca, puede que no se pasen por el foro! No estaría de más enviarles un mail (no sé quien tiene las direcciones, supongo que Xavi o Jordi)
Enrique Baron- Cantidad de envíos : 199
Edad : 37
Fecha de inscripción : 08/10/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
sobre lo de firmar/marcar el talonari, això s'ho pot fer cadascú no? en comptes de tenir a tres persones marcant 62 talonaris, quan sentreguin que quedi clar que s'han de marcar i ja està no? pero si al final decidim entregarlos marcats, compteu amb mi!
Laura Paredes- Cantidad de envíos : 147
Edad : 37
Fecha de inscripción : 09/10/2008
Re: Acte de la reunió del 13 d'octubre 2008
on esta la distribució definitiva? esq jo encara no se ben be ki es de la meva comissio
Cristel
Cristel
Cristel Buixeda- Cantidad de envíos : 46
Edad : 37
Fecha de inscripción : 30/09/2008
Temas similares
» REUNIO 31 OCT
» Pròxima reunió de la comissió
» ACTA DE LA REUNIÓ DEL 20 D'OCTUBRE
» Reunió amb els físics / quimifarra+buti?
» Pròxima reunió de la comissió
» ACTA DE LA REUNIÓ DEL 20 D'OCTUBRE
» Reunió amb els físics / quimifarra+buti?
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.