Química 08-09
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

+6
Jacob
Maria Martínez -Bcn-
Belén Benito Martinez
Àlex Gonzalez
Jordi González
Marc Morató
10 participantes

Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Marc Morató Miér Oct 08, 2008 12:23 am

IEPIEPIEPIEP!!!

Avis precipitat i igualment important!!!

M'han trucat a dia dilluns 6 d'Octubre al vespre, l'empresa q es dedica a fernos la ORLA.
van am el pet al cul amb tot axo, i man demanat el maxim de pressa, axi q he qedat x anar a les oficines aquestes el dia dimecres 8 d'Octubre, (q es ya mateix... vamos), a les 6.30 d la tarda.
(Estaré un rato abans, rollo 6.00-6.15, al Hall de Diagonal... ho dic x si algu li fa molta ilusió o bé a)passar un rato agradable amb mi, o bé b)venir a les oficines a mirar orles.)

Q jo sàpiga, no crec q s'agi de decidir res en aqll mateix moment... imagino q es una reunió més aviat informativa, on ensenyarán orles d'anys anteriors, i ens donarán pressupostos.
De totes maneres, si hagués de triarne alguna ya mateix, compteu amb mi q no us defraudaré. Tinc mol bons gustos... tongue i corre el rumor que hi ha orles amb forma de taula periodica especialment disseñades x colectius de químics com nosaltres...
Nose, bueno, jo fare un cop d'ull i m'encarregaré de tot el follón q suposa la orla (aqi si q necesitaria una engruna d'ajuda...), desde recorrer un per un als qi no tenen foto, fins a psoar tothom dacord en algo q ens aghradi a tot, i q no surti mol car.

He llegit en un anunci q hi haurá reunió de la comissió dilluns. Ja em prepararé tota la informació q hagi rebut x poder decidir allá algo entre tots.


Apa, una abraçada!




PD. Lo q hi ha en negreta es lo realment important daqst post, tant x interessats en opció a) com b), el meu mobil es 666186923.
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Jordi González Miér Oct 08, 2008 11:05 am

ok! jo tinc pràctiques i no podre anar-hi pero espero que trieu be si ho heu de fer...
Jordi González
Jordi González
Administrador
Administrador

Cantidad de envíos : 103
Edad : 36
Localización : Olesa
Fecha de inscripción : 29/09/2008

http://elsofistabeodo.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Àlex Gonzalez Miér Oct 08, 2008 3:44 pm

Si, jo tinc el mateix problema, estic en pràctiques així que la gent que pugui anar doncs que triï bé el dia i l'hora

Àlex Gonzalez

Cantidad de envíos : 80
Edad : 37
Localización : Les Corts (BCN)
Fecha de inscripción : 29/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Marc Morató Miér Oct 08, 2008 10:36 pm

NENSSSSSSSS!

q sapigueu q ja hi he anat. Bé, acabo d'arribar d'allà. I ja esta tot solucionat.
Ha estat mes fácil del q em pensava.
Realment aqsta gent va amb molta pressa, pq es veu q retoqen totes les fotos pq no surti ningu amb un granet, ulleres, etc... pel q sestan mol d temps x tindreu tot enllestit.
Axi doncs. Noticia numero 1: Vindran a la uni a fernos les fotos abans d 2 setmanes!
Noticia numero 2: he escollit la Orla en funció del preu. (suposo q tots i estareu dacord). Son realment bastant cares. Jo he triat entre els 3 mes economikes, la q ma semblat mes xula.
Es una en Blanc i negre (la imprenta va x colors, i la orla en B&N nomes utilitza el negre, mentre q en color utilitza Negre,Cyan,Magenta&Groc, pertant, 4 cops mes cara) amb un marc d'ovelletes al voltant. Posará Química 09, i el logo de la UB (el dibuix la facultat d Pl Universitat).
Surt a 20 euros x cap, la Orla (q es d'un tamany aproximat d 2x3 pams), més una foto de grup (q aqsta si será a color!).

Dilluns us acabo d'explicar tots els detalls.

Venga, una abraçada!
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Ofertes ORLA!

Mensaje por Belén Benito Martinez Vie Oct 10, 2008 4:50 pm

Aquí teniu les diferents ofertes x lu de la orla!Espero que, sobretot, ho llegiu els de coordinació ja que aquest tema ara està a les vostres mans si no us sembla malament. Però crec que ho hauríem d'enllestir el mes aviat possible. Dilluns ho parlem!Bon cap de setmana!

OFERTA BÀSICA 1 – ANY 09
- Orla
- Orlina
- Lot d'onze fotos (1 de 15x20, 2 de 7x10, 8 de carnet) per a cada alumne.
- Foto de grup

PREU p/p: 25 € iva inclòs. A pagar en el moment de fer la fotografia

Foto birret opcional 6 €
Composició opcional 8 €


OFERTA 2 - ANY 09

- Orla
- Orlina
- Lot
- Foto de grup
- Birret

PREU P/P - 29 € iva inclòs


ORLA DE CARICATURES PER ALUMNES

De 10 a 20 persones - 50 € PER PERSONA
De 21 a 40 " - 40 €
A partir de 41 - 30 €

S’ ENTREGA

- Caricatura original individual
- Orla tamany: 24x30, 30x40, 40x50. Segons el nombre de components.


OPERATIVA.

Fotografies a a l'aula reservada a la facultat, a l'hora i dia pactats .
La càmera és digital. Fem diverses fotografies a cada alumne, que pot escollir la que més li agradi.
El vestuari necessari el portem nosaltres, però es recomana que cadascú porti la seva camisa (nois) o brusa (noies).
La persona que no es pugui fotografiar els dies acordats ho podrà fer al nostre estudi cada divendres a les hores convingudes.
Es fotografia a tots els professors sense cap cost i se’ls hi dona una orlina a cadascun
Entrega d' una orla enmarcada per a la vostra facultat.
L'entrega de l'orla es fa en la data i el lloc pactats.
Campusgràfic està obert a qualsevol suggeriment tant en relació al disseny com a l'oferta o el preu.

M. Lluïsa Jarque – Dani Saánchez
Campusgràfic
Gandesa, 3
08028 Barcelona
TELEF. 93 363 01 66 – Mòbil 661 85 73 50
Belén Benito Martinez
Belén Benito Martinez

Cantidad de envíos : 34
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Marc Morató Vie Oct 10, 2008 5:16 pm

inoceeeeeents! q us ho heu creguuut! xDDD

Ara us passo la informació de veritat, que m'acaba d'arribar x mail:



OFERTA - ANY 09

- Orla
- Orlina
- Lot d'onze fotos (1 de 15x20, 2 de 7x10, 8 de carnet) per a cada alumne
- Foto de grup
- Foto amb Birret per a cada alumne

PREU P/P - 29 € iva inclòs. A pagar en el moment de fer la fotografia


Dp hi ha una oferta de caricatures... pro es realment mol car (50 € x persona), i nose... si voleu ja ho parlarem, pero pel q hem vist la Cris, la Belén i Jo (els 3 q vem anari dimecres), están molt millor les normals.



Mes coses importants:

Fotografies a l'aula reservada a la facultat, a l'hora i dia pactats. 8o preparem dilluns a la reunio): sera un dimarts i un dijous de 12 a 16h.

La càmera és digital. Fem diverses fotografies a cada alumne, que pot escollir la que més li agradi. (dp les retocaran totes x treurens els granitos, puntos negros, etc...)

El vestuari necessari el portem nosaltres, però es recomana que cadascú porti la seva camisa (nois) o brusa (noies). Blanca.

La persona que no es pugui fotografiar els dies acordats ho podrà fer al nostre estudi cada divendres a les hores convingudes.

Es fotografia a tots els professors sense cap cost i se’ls hi dona una orlina a cadascun. (s'ha de triar qins volem q surtin. Hoe scollim dilluns tambe a la reunió.)

ja us duré la orla de la promo anterior pq votem si ens agrada igual, o si volem canviar alguna cosa.

Apa. un peto!
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Marc Morató Vie Oct 10, 2008 5:16 pm

ostres!!! la Belén se m'ha avançat XDDD

weno, señal d q estem tota la gent mol ficada amb axo d la comissió Wink
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Vie Oct 10, 2008 7:49 pm

Okk!! aunq muchos hemos podido verla un poquito hoy, el lunes lo comentamos todo mejor y tomamos un decisión!! Pero tambien hay q pensar q hay que empapelar la facultad con carteles de quien quiere hacer la orla... porque seguramente gente q no forme parte de la comisión tambien querrá tenerla...

Ho parlem dilluns!
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Jacob Sáb Oct 11, 2008 12:10 am

jeje, tendreis nuestra orla (el diseño es cosa de dos en los que me incluyo...jeje y del de la empresa claro) no os emocioneis de lo bonita que ha quedado... realmente son buenos estos.

Por supuesto que teneis que empapelar la facultad, el 70% de la orla no seran de la comision y querrán tener una orla...

No se que opción cogimos porque veo que han cambiado...que guay que hagan caricaturas este año! Pero pensar que es otra posible fuente de ingresos, al precio de la orla le añadis un pequeño plus que se lleva la comisión y voilà!
Jacob
Jacob

Cantidad de envíos : 24
Edad : 74
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Sáb Oct 11, 2008 12:14 am

Si si si.. ahi ahi Jacob dando buenas ideas Very Happy
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Marc Morató Sáb Oct 11, 2008 1:15 am

hi estik totalment d'acord!!!!
afegir uns 3 o 5 euros per persona q vulgui la orla.
I axi ens paga la moguda q tenim nosaltres els d la comissio, d'anar contactar am aqsta gent, d preparar els dies d les fotos, etc, etc...
ja q ells no fan res, nomes paguen i es qeden la orla sense posar d la seva part.

Axi q proposo q la Orla valgui uns 33€ amb la oferta del Birret.
(cal pensar q a la dona se la paga quan venen a fernos les fotos. Pertant alla cladrá donarli 29 x cap, i la resta (siguin 2, 4 o 5€), qedarnosels nosaltres. X tant estaria be q els tresorers tinguin preparat MOOOOLT de canvi Wink )
Q en penseu?¿?
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155
Edad : 36
Localización : Sta Mª Palautordera
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.4life.org.es

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Sáb Oct 11, 2008 1:20 am

Una cosa más para apuntar para la reunión del lunes xD...
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Jacob Sáb Oct 11, 2008 1:38 am

Esto de poner un plus vuestro lo teneis que hablar previamente con ella, para que este de acuerdo y además ella ya os cobrará directamente la suma total y luego ya hareis cuentas con ella. Que sino ahora te cobro aqui, ahora te lo doy por lo bajini tu parte...
Y es de fiar, tranquilos
Jacob
Jacob

Cantidad de envíos : 24
Edad : 74
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Carles Hurtado Sáb Oct 11, 2008 11:59 am

Em sembla molt bona idea cobrar algo de més. De fet és això, es fa l'orla perquè hi ha gent de la comissió que s'ha mogut. Per tant treure una pessigada em sembla adient (evidenment sense publicar-ho aviam si ens mataran jaja)

Però si això és parlar-ho amb la dona que ho porta i dir-li això, que ens faci un favoret o sino canviem de companyia xDDDDD

Carles Hurtado

Cantidad de envíos : 49
Edad : 36
Localización : R. I. Baix Guinardó
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Xavi Ariñez Sáb Oct 11, 2008 12:04 pm

Em sembla una bona manera de fer uns ingressos extres això que ha proposat el Jacob ( sent més de 60 persones a la comissió qualsevol ingrés extra em sembla bé). Ara com ha dit ell, això s'hauria de pactar prèviament amb la dona, per fer-ho d'una manera discreta i un cop cobrades totes les orles ja ens donarà la part corresponent. Ara amb els diners aquests extres no ens hauríem de flipar gaire tampoc, doncs ja em sembla una miqueta car el preu base. Em semblaria lícit cobrar uns 2-3 € per persona, però bé això també es podria parlar, encara que proposaria parlar-ho en una reunió a porta tancada, és a dir, no treure el tema a la reunió de dilluns que farem a l'aula.
Xavi Ariñez
Xavi Ariñez

Cantidad de envíos : 125
Edad : 36
Localización : La Sagrera (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Sáb Oct 11, 2008 1:16 pm

ok, no sacamos el tema del dinero el lunes por si hay algún 'topo' por ahi q se entere de más de la cuenta.
Yo creo q 3 euros más por persona estaría bien, tanto los que estamos en la comisión como el resto (por si a alguien le quedaba algun tipo de duda). Esos 3 euros (así como los 30 que ya hemos puesto) es dinero que ya está ahi y q todos recuperaremos al final de un largo curso de trabajo y esfuerzo ^^. y como ha dicho el Xavi el dinero extra q podamos sacar con todo siempre va bien Smile

Por eso.. a partir de ahora la orla ya no cuesta 29€ si no 32€ (si al final ponems 3€más) y si alguien comenta lo de los 29€ en algun momento, ha sido un error del Marc q se volvió a equivocar con la calculadora Wink y apuntó mal el precio Razz
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256
Edad : 36
Localización : Sant Andreu (BCN)
Fecha de inscripción : 30/09/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Imma Escofet Sáb Oct 11, 2008 1:38 pm

a mi també em sembla mb!

ens veiem dilluns!

a per cert, maria! mol bona feina:D
Imma Escofet
Imma Escofet

Cantidad de envíos : 30
Edad : 36
Fecha de inscripción : 09/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Bernat Duran Dom Oct 12, 2008 4:34 pm

Jo proposaria que l'extra que es pagués fos per arrodonir el preu. D'aquesta manera ens estalviariem molt de canvi. La putada es que si agafem l'orla de 29€ nomes obtindriem un euro de benefici, i això potser es una mica poc...XD

I si agafem el model de 25€ i en cobrem 30 ho trobo un pel exagerat, i gual que cobrar 35 pel de 29. No se si m'explico. Trobo que es un tema complicat.
Bernat Duran
Bernat Duran

Cantidad de envíos : 145
Edad : 37
Localización : Argentona
Fecha de inscripción : 07/10/2008

http://www.ebris.org

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Jacob Dom Oct 12, 2008 5:04 pm

Os voy a decir una cosa que espero no salga de aqui para q no me maten. Espero que seais discretos.

Como dice Bernat el plus lo hicimos para redondear el precio. Nosotros cogimos una orla que costaba 25€ (con items diferentes a los de este año) y la redondeamos a 30€. Ciertamente es pasarse un pelin, pero es que era la única opción porque no teniamos otros precios. Gente hizo un poco de sondeo encubierto a gente que se hacia la orla ese año y a nadie le parecio un precio exagerado.
Jacob
Jacob

Cantidad de envíos : 24
Edad : 74
Fecha de inscripción : 10/10/2008

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Jordi González Dom Oct 12, 2008 6:09 pm

jeje gracias por la informacion, ami me parece bien lo de 25 a 30
Jordi González
Jordi González
Administrador
Administrador

Cantidad de envíos : 103
Edad : 36
Localización : Olesa
Fecha de inscripción : 29/09/2008

http://elsofistabeodo.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA Empty Re: IMPORTAAAAANT, Q CORRE PRESSA (es el dia 8Oct)!!!!! ORLA

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.