Química 08-09
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUIMIFARRA 14 nov

+13
Enrique Baron
xävier föntanet
Raül Guillamón
Liliana Sanz Alvarez
sandra tolosa
Alicia Rodriguez
Belén Benito Martinez
Miriam
ester torrents barrera
Bea Borrego
Ethel
Cristel Buixeda
Cristina de Salas
17 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

QUIMIFARRA 14 nov - Página 2 Empty Re: QUIMIFARRA 14 nov

Mensaje por Maria Martínez -Bcn- Dom Oct 26, 2008 7:07 pm

Sip.. a Pato no le dejaron entrar por las rastas.. pero dijeron q era por bambas.. pero vamos.. q tods iban con bambas y dejaron pasar. Lo gracioso fue encontrarme dentro a un físico que conozco que iba tambien con rastas igual q Pato, pero si le dejaron entrar, sería porq él llevaba sombrero.. nose..
Y miriam si a tu amigo no le dejaron entrar fue por lo mismo.. por pendientes, por el pelo.. o por lo q fuera.. pusieron la excusa de la entrada y ya sta...

Aun asi.... yo me lo pasé bien... eso si.. todo el mundo comenta q para la proxima estaría bien un cambio grande y q les gustaría un APOLO... Yo solo lo dejo caer...
Maria Martínez -Bcn-
Maria Martínez -Bcn-

Cantidad de envíos : 256

Mensaje por xävier föntanet Dom Oct 26, 2008 8:15 pm

Ei penya del futur!
ealment mola aquesta angoixa pre discoteca, on tothom s'està arreglant molt per vere si pot entrar, que és com una loteria. Mola veure com t'ho has currat un munt per poder seduir a tothom i que et diguin que no pots entrar, es algo que no ho canviaria per res del mon. Està uai, i això que jo soc d'aquells que no acostumen a entrar.
la meva proposta per la pròxima revelació de La Comi és allà al plataforma, jo allà hi he entrat amb xandal (algú m'ha vist mai amb xandal, no oi? pos mireu és per flipar, naturalment no vaig lligar, més que res pk a la hora me van fer fora per escalar a la cabina del puntxa discos de merda). Bueno lo que realment mola esque és petita i això fa que l'amient sigui molt familiar, que es lo que realment em va molar de laltre dia al mary's penis.

també vui dir que finalment vaig coneixer amb persona la maria martinessss bcn, cosa que em v agradar molt, és molt pacient, pk jo quan bec puc ser pesat i no recordo que m'insultés. gràcies maria, se que amb tu tinc una ma que m'aguantarà el cap el dia que hagi de vomitar.

... carn a la brasa

xävier föntanet

Cantidad de envíos : 55

Mensaje por David Bardasco Dom Oct 26, 2008 9:02 pm

Lo que si estaría bien, la última del año (jueves 18-Diciembre) en Enfants

Esa si que molaría muchísimo......(Yo ese día iré ahí sea fiesta de Química o sea fiesta de lo que sea, y como yo, más de un químico pensamos =).
David Bardasco
David Bardasco

Cantidad de envíos : 150

Mensaje por Marc Morató Lun Oct 27, 2008 12:56 am

EEE nois, comensem a fer be les coses siusplau.

pq hi ha gent q potser vegi aqt post en vermell i si fiki pq li interessa informarse d la kimifarra i va i resulta q el tema sa nat x les rames parlant dels q no van entrar.... obriu un altre post si volu xerrar d coses q no token aqi.

Pq si comensem axi, axo acabara sent un kaos!

X cert, dilluns hauriem d fer reunió per als nudistes del calendari! Us sembla be a la Una?
Marc Morató
Marc Morató

Cantidad de envíos : 155

http://www.4life.org.es

Mensaje por Laura Paredes Lun Oct 27, 2008 1:05 am

no marc!! a la una merchandising te reunio !! i axo no u auries de dir al post de models pel calendari??? donant exemple del que as dit!? jejejeje , pq no la fem dimarts?
Laura Paredes
Laura Paredes

Cantidad de envíos : 147

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Página 2 de 2. Precedente  1, 2